Wednesday 13 June 2012

Izinkan Aku Menyayangi dan Mengasihimu...



Hatiku bertanya, Hatiku resah
Memikirkan engkau di sana
Pertanyaanmu membuat aku terdiam 
Dan berfikir akan maksud kamu...

Namun, lebih baik aku berdiam
Menyimpan persoalan dan rasa ingin tahuku.
Lebih baik aku berdiam
Untuk aku mengelak kekecewaan...

Mungkin tafsiran aku tentang persoalanmu silap..
Maafkan aku, kerana aku silap menafsirnya..
Iya, mungkin kita berbeza, hati kita berbeza..
Namun, jauh di sudut hatiku berkata
" Iya, aku mengasihi kamu dalam diam"
Hampir 10 tahun kita berkenalan...
Bahkan, saling mengenali, rapat dan menjadi sahabat..
Aku mengetahui engkau siap, bagaiman dan dari mana
...DAN...
Kamu juga mengenali siapa aku, gelagatku, sikapku dan keluargaku..
 Satu hasratku...
Izinkan aku untuk menyayangi kamu dalam diam...
Semoga persoalanku terjawab suatu hari nanti..
Dan sememangnya aku mahu jawapan itu dalam masa terdekat...


Sweetheart...Do you love me?!!!

June, 13 2012, 11:19pm...
...Sintok, Kedah Darul Aman...

No comments:

Post a Comment